Gymnasiet

Mår väll lite bättre i dags läget men allt är tack vare mina underbara vänner! <3
Har använt största delen av denna veckan att kolla på gymnaseprogram och slutar alltid med att jag får panik eftersom jag inte vet vad jag ska välja!!
Just nu är det estet, natur, ekonomi eller samhäll som står på listan. Vilket jag tror kommer stå hela vägen till juni men eftersom programmen är så lika men ändå så olika vet man inte vad man ska välja! Hade varit perfekt med naturestet med inriktning samhäll! Så min fråga till er som går på gymnasiet, har gått på gymnasiet eller går i nian och sitter i ungefär samma situation som jag får gärna kommentera och tipsa om hur ni tänker/tänkte och vad ni tänker göra efter gymnasiet och om ni ångrar att ni inte läste någon annan linje osvosv... Tror ni förstår mig! Hoppas ni mår bra ska så ska jag försöka komma ihåg så snart som möjligt! Kram -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback