upptagen och vet inte varför jag sitter här...

... men jag har verkligen inte hjärta för att ta tag i läxorna även fast jag vet mycket väl att jag måste göra det igår!
har varkligen varit upptagen hela dagen. gick direkt till kyrkan (jag och Emelie) efter en lugn skoldag. lämnade av väskorna och sen gick vi matade oss men en pizza eftersom ingen av oss ätit varken frukost eller lunch... lite hungriga va vi då... satt där inne en timma och myste med massa prat ;) sen tillbaka till kyrkan där vi fastnade med sänkasepp även fast vi nog borde gjort nyttigare saker men... (jag vann iaf, så det va ingen fara) x)
vid kl 17 träffade vi Elisabet, Stina, Jesicca, Alicia och Sara för att repa iför konsert om några veckor :D ska bli jätte roligt! det är verkligen bästa mäniskorna som går att gåra något sånt här med! <3 kärlek till er! va klar vid 19 men satt kvar och pratade och skrattade massa till halv nio då jag cyklade till ishallen och mötte upp familjen. åkte hem och sen dess har jag bara gjort... ingenting... ååååh måste ta tag i mitt liv NUUUUUU!!!!!!!
ska göra det nu och sen gå och lägga mig.. hör av mig någon gång. kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback