Toppen helg!

har haft en helt galet mega grym helg med 140 andra underbara ungdommar! :D fest 24/7
Började i fredags kl 19:00 med Big slam möte! underbart! spenderade två timmar på ROBERT men galet mycket skratt, milkshake, spel, och underbara vänner!! sen vid 00 var det nattvard. hur mysigt som helst!! <3 sen vandrade vi dit där vi skulle sova. efter massa uppblåsningar av madrasser osv och långa toa köer låg vi i sånger vid halv 2 sov några timmar. upp halv 8 och plocka ihop att igen och sen tillbaka till kyrkan för frukost, morgongympa, seminarer, lunch på stan och uppdrag! lär känna så många nya vänner!! jag åkte hem kl 17 medans dom andra fprtsatte med ett till big slam möte där jag fick höra över telefon att mitt bästa lag vann uppdraget!!! :D wooohoo!! vi är grymma!!!  idag har jag tagit en riktigt lång natt. somande vid 22 och vaknade halv 11 :D underbart! så nu är jag pigg och ska använda hela dagen till att plugga men ikväll åker jag ner och träffar min saknade vänner!! har inte träffat dom på snart 3 veckor! :O kommer bli helt toppen bra!! :D kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback