Det är som att simma i vänskap!

Hejhej!
Går här hemma och hoppar runt med musik på högvolym! :D
Lever ett så underbart liv med massa underbara vänner! <3 dom får mig verkligen att må såå mycket bättre igen! det kan räcka med en stor varm kram av någon och man mår hur bra som helst sen!
Har haft mina kusiner hos mig i helgen. hur mysigt som helt med en 4 åring och 2 söta 1 års tvillingar  :) bäbissjuk ;)
I veckan har jag bl.a. skrivit två svenska NP som helt har tagit kål på mig. Känns sådär efter båda, men nu är dom gjorda iaf :)
I torsdags va jag på besök på sjukhuset där dom kollade min fot och min hals (som jag fått en skumm knöl på som gör ont) fick antibiotika utskriven och blev skickad till röntken och ultajud*. dock tar det så klart en bra tid innan jag får komma in för det... -.-
Fredagen spenderade jag med med mina fina vänner Josefin, Alicia, Anton, Emma, Daniel, Julia och massa fler. Hur mysigt som helt, men va hur trött som helst så låg och sov igenom hela kvällen... x)
I lördags va jag och träffade mitt fina lag. En massa skratt, tävlingar och "discobowlling" super roligt att lära känna alla lite med eftersom jag precis har bytt. Åt middag med familjen på kvällen innan jag somnade halvvägs till sängen.
Imorse vaknade jag vid strax innan 10 och bestämde mig för att åka ner till kyrkan. Sa hejdå till mina kusiner, smsade Stina som kom och hämtade mig och åkte ner ;) han väll vara uppe i 45 minuter innan jag va iväg ;)
Blev en lång förmiddag där. Satt och pratade med Petra, Anton, Vanja, Micha, Alicia och Stina. Behövde verkligen det och mår så bra nu! underbaraste vännerna på jorden! Sitter hemma nu och ska packa upp det sista ur flyttlådorna som fortfarande står halv fulla på golvet ;) men börjar verklgien komma iordning nu vilket är super härligt :D Ikväll ska jag träffa ännu mer vänner! Blir nog att spela lite innebandy eller likande ;) kommer så vinna över alla! x)
 
Måste även börja packa och så inför sportlovet som inträffar om en vecka! Jag och ca 70 till ungdommar åker upp till Kittelfjäl för att spendera en vecka där! Hur underbart???!!!! :D kommer bli en av de bästa veckorna i mitt liv tror jag! :D Dags att börja se till att det finns kläder och så att skidorna är slipade och klara! :D tror det bor en liten slalom nörd innom mig, bakom fotboll, och musik nörden som redan har lyst igenom! haha!
 
Så nu vet ni lite om min vecka också:) kram på er! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback