Hejhej

Nu är jag tillbaka! ;)
Har haft en helt galen vecka! Sprungit från sångrep till lektioner, läxproppat skrivbord och lucia tåg. :) mår både bra och dåligt av senna här saker;) berättar kanske mer noggrannare någon annan dag när jag orkar:) idag har jag varit i skolan, skaffat gymkort + tränat och varit hemma hos Goa Hanna med massa andra fina människor och julmyst lite! Underbaraste vännerna jag har!! <3 kom hem vid 22 och har packar väskan, fixat frukost och ställt klockan för imorgon bär det av med halv 7 bussen till gymmet för ett morgon spinningpass;) underbart!! :D riktigt taggad!! :) så nu är det dags att sova så för jag höra av mig någon annan dag! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback