You do not know who you are until you lose it you are

instagram från veckan @juliarunnemalm
Ååh vad härligt att vara på hemmaplan utan att behöva vara i skolan, dock inte så jättemånga dagar kvar men...
Hade ni ett bra nyår?  mitt var väll så där... ganska långtråkigt... hoppas på bättre näst år:)
Träffade saknade Josefin igår och i förrgår! saknat henne en massor! Vi tog en sväng till stan för lite små shopping och välbehövligt prat med lunch! :) myys! Vi han även träna lite i tisdags och igår va jag ute och sprang 6 km, härligt! idag blev jag nästan väckt av att Emelie knackade på dörren, eller nja hade precis vaknat men låg fortfarande i sängen... Vi har tagit det lugnt och kollat på två filmer och bakat super goda muffins! :D muuumms!!
Har även haft besök av byggubbar som som ska fixa nytt rum till mig! wiiii!! dom lovar att ha satt upp väggen om två veckor och sen ska det målas och tapetseras, köpa nya möbler och flytta in!! :D gladtjej.com!
Kvällen har jag tillbringat med datorn och gitarren. försöker lära mig spela en låt på gitarren och lära mig en sång som jag ska sjung på ett dop på söndag.. ingen bra kombo när det inte är samma låt -.-
Imorgon ska jag på möte med damlaget där jag ska börja träna! :) och sen ska jag vara barnavakt åt fem små busfrön på ett bröllop! :) hihii! mysigt!
kanske bäst att gå och sova nu så jag orkar med dom. kanske slutar med att jag somnar istället för dom x)
kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback