difrent pic from the year and one update ;)

länge sedan jag bloggade senast men har haft så sjukt galet mycket att göra denna veckan... när jag tänker efter har jag nog inte bara suttit och gjort ingenting på hela veckan... Har skrivit krönika uppsatts, matteprov, massa rep inför julkonserter och luciatåg, historiaprov, spanska prov, träningar och massa andra saker! och nästa vecka ser likadan ut om inte änns värre!
I går var jag och bowlade tillsammans med Josefin, Emelie, Anton, Emma, Lukas, Alicia, Julia, Micha och Ebba. Massa, mys, fika, skratt och musik efter åt :D sååå galet roligt jag har med er!! <3 kärlek till er ALLA!!
Emelie sov även här efteråt. Färgade håret igen igår. blev riktigt bra! vaknade tidigt idag eftersom Emelie skulle ner och ha konsert som jag följde med på. mysigtmysig. kom ihåg när jag satt i samma orkester och spelade samma låtar! För er som inte viste det så har jag spelat fiol i 6 år. va väll aldrig så där jätte bra tyckte jag även fast många andra tyckte det. men slutade pga lärare och att jag inte utvecklades något... aja strunt samma!
Efter konserten åkte jag hem och stortädade på mitt rum. behövdes kan man ju säga. även fast jag ganska snart ska få ett nytt rum, men det kan vara härligt till jul. försökte mig på att plugga lite men har inte kommit någon vart utan använde eftermiddagen till att lösa men låtar till nästa vecka :) sånt behövs med...
vid fem åkte jag till min favorit Josefin och tränade.  fruktansvärt härligt och kan nästan garantera träningsvärk imorgon! :D underbart! Har ganska precis duschat och suttit och plankat en låt (för er som inte vet vad det är så är det när man tar ut vilka ackord och toner + stämmor det är på en låt) och ska snart äta middag med familjen. ska bli mysigt nu eftersom det va ett tag sedan vi gjorde det sist. ikväll blir det att sitta i soffan och dö lite eller kanske sätta sig med plugg som jag borde göra... har 4 prov och ett projekt som ska in näsa vecka såå...
Imorgon ska jag till kyrkan och fixa fika. första advent! mysigare är mysigast!! <3 sen på kvällen kommer det massa familjer hit och äter julgröt, glögg, skummtomtar och massa annat gott! :) super mysigt!!
Men nu ska jag gå och hittade något som jag kan sätta på mina händer eftersom dom fry-y-yser jättemycket!!
Känner även att det blev ett långt inlägg men hade lite och skriva! kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback