it hurt

Var ett tag sen senast och har väll hunnit med en hel del kan man ju säga..
Har införskaffat mig en nyårsklänning, handlat klart ala julklappar, träffat massa underbara vänner och spelat innebandy, skuggat på gymnasiet både i fredags och idag (samhäll och estet musik) Trivs super på båda ställena men tror det blir estet iallafall ;)
i går vad ja¨g på gymmet och görde tre spenhårda pass. Bodypump, Bodycombat och Zumba. Kunde knappt lyffta min armar efter... Idag tror jag mig ner till gymmet igen för ett spinningpass med Josefin och kan hälsa att det kännde i bena aqtt jag tränat i 4 timmar dagen innan! Kan knappt få på mig en tröja, så ont har jag!!
Imorgon går jag i skolan fram till lunch och sen hen och gör mig iordning för att ha julkonsert på kvällen. kommer nog bli super bra om jag inte får sitte i rullstol eller något för att ta mig fram ;)
Sitter och kollar på Ensam hemma 2 nu och ska krypa ner i sängen sen så jag orkar med de två sista dagarna av höstterminen i nian! :D woohoo!! hoppas ni får en GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR om jag inte hör av mig innan det. kram på er alla! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback