pissväder

 (jag får ursäkta mitt barnsliga språk i detta inlägg men är inte på humör för ett bättre)
ååh jag hatar hösten/vintern! Jag hatar Sverige! Jag hatar regn! Jag hatar kyla! Jag hatar blåst! JAg hatar att gå i nian! Jag hatar att ha varit sjuk! Jag hatar skolan! Jag hatar att tiden bata flyger iväg! Jag hatar ALLT!!!!
UUUSSCCCHH!!!!!!!!
det är verkligen iiiiiiiiiiiiskallt och fryser som en hund trotts att jag stått i en alldeles för varm dusch i en halv timma! gick bajs dåligt på Biptestet idag eftersom jag antagligen inte helt har hämtat mig efter min förkyldning! ååååååhhh bajsbajsbajs va dåligt det gick!!!!!
tränade i en timma i orkan, ösregn och 0 gradit!!!!! bläääääääää va otroligt kallt det var!! har aldrig varit med om värre!
Sitter in virad i min filt med en stor varm tröja, ska tända lite ljus och börja skriva på min uppsatts som ska in nästa vecka tsm men ett helt bajsprojekt!!
orkar verkligen inte mer. + att jag har 7 konserter, 7 prov, 5 lucia tåg och en hel del annat som ska avfyras innom tre veckor!! :O
Men nu ska jag lägga fokus på historia och sen sova! kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback