Börja igen??

funderar på att börja om igen efter nyår? vad tycker ni? ;)
Juste ja..! GOD JUL på er!! :) hoppas ni har haft en super jul!! Det har jag haft i alla fall :)
Fått en massa fina paket som jag är super nöjd med bl.a. en klocka, resa till kittelfjäll med hela BIG SLAM gänget (:D), ring, WESC hörlurar, pengar och massa andra fina saker! :)
Idag har jag tillbringat början av dagen med mamma inne i stan på mellandagsrea! Tog en chailatte och chokladmuffins på EH, bytte min klocka, och inhandlade ett par svarta Dr.demin, en vit kofta och lite välbehövliga underkläder, så jag är super nöjd! :D
va hemma vid två då jag åt lite mat och packade match väskan för att sen åka iväg på cup med laget!
Åkte där ifrån med fyra förluster och ett sträkt ben... woohoo (tagga nyår!) hoppas att det känns bättre imorgon och inte är någon allvarigare än så...
Nu är väskan packad igen för imorgon åker jag ner till södra Sverige för att först träffa lite kusiner som bli 1 år och sen fira nyår med kompisar till familjen... Får väll se hur roligt jag får men löser sig på ett eller annat sätt.. ;)
Nu ska jag fixa det sista innan jag ska gå och lägga mig! hörs nästa gång om inte innan! ;D hihi
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback