Idag föddes en ny flicka till denna värld

(bild från början av renoveringen, detta är/var vårt vardagsrum. nu är det en vägg där )
Börjar mitt liv på nytt får om med nu! typ iallafall!
Kan ju börja säga "Hej!" :D det va länge sen men har inte haft ork, tid eler så... har levt och lever fortfarande i ett stort kaos! Vi håller på att göra om hela våran undervåning. jag har precis fått mitt nya rum men än är det inte klart för snart ska vi attakera övervåningen också! x) Riksken finns att allt detta va min idé från början!
Har precis fått mitt nya rum nu, som jag är riktigt nöjd men. dock äger jag bara en säng, en köksstol att ha datorn på, två gitarrer (<3) och en golvlampa... xD ahahah!!! men jag överlever tills nästa helg då jag ska ta en tripp till Göteborg där jag ska handla ny garderob, nytt skrivbord, skrivbordstol, natduksbord och massa annat krimskrams!! :D <3 Hela dagen idag har jag egnat till att skrura ur rummet efter alla byggare, flyttat in sängen, tvättat, och packat i lådor. Det svåraste som finns är att slänga bort massa gamla saker, men då är det bra med små syskon som man kan ge det till så det fortfarande finns kvar i huset... ;) ehehe!
Just nu sitter jag och festar på en påsebullar (tjockis!!!) hahaha! ska ta en dusch snart och fixa till mig lite för att senare ikväll åka ner till staden och kolla på filmen "EGO" men tre av mina 6 favorit tjejor! <33
Har höga förväntningar på den, så hoppas självklart på det bästa! :D
Imorgon är det skola som står på schemat och på kvällen bodypump pass med fotbollen. För er som missat det så har jag nu flyttat över till a-laget i min town vilket betyder, fler, längre, hårdare och roligare träningspass! :D
sen på kvällen kanske jag åker hem till Hanna och Robert och myser med lite firends! får se om mina läxor tillåter att jag lämnar dom helt ensamma här hemma... ;)
Hoppas ni börjar läsa igen för tänker varje fall försöka komma igång igen! ;) kram!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback