next three weeks! <3

ÅÅhh ni fattar inte hur taggad jag är inför de tre närmaste veckorna!! :D :D
Kommer har saker att göra hela tiden (som vanligt) men ååh vad roligt det ska bli!! :D för er som är nyfikna kan ni fortsätta läsa...
Vecka 42.
Måndag: Prao med mamma
Tisdag: Prao på musikskolan, planering inför New York!
Onsdag: Prao på musikskolan
Torsdag: Prao på musikskolan, öppethus på gymnasiet
Fredag: Prao med mamma, filmkväll men massa underbara vänner
Lördag: händer säkert något roligt som jag inte kommer på nu
Söndag: sport med massa vänner
Vecka 43
Måndag: Prao med mamma
Tisdag: Prao på musikskolan
Onsdag: Prao på musikskolan
Torsdag: Prao på musikskolan
Fredag: Prao med mamma, ÖVERNATTNING (dygna) med alla mina älskade vänner! <3
Lördag: oktobermarknad (tror jag xD)
Söndag: Packa!! sport med mina love friend
Vecka 44
Måndag: Kram hejdå till alla vänner på olika sätt, Packa det sista
Tisdag: Byebye Sweden, Hello NEW YORK!
Onsdag: NEW YORK
Torsdag: NEW YORK
Fredag: NEW YORK
Lördag: NEW YORK
Söndag NEW YORK
Måndag: Byebye lovely town, hello again raini Sweden
Kommer få slänga in en del plugg och träning imellanåt men kommer inte märka det med allt annat!
iiiiih vad jag är taggad!! :D :D :D!!! kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback