Sjuk

Har levt med feber, huvudvärk, förkylning, halsont och lågt blodsocker sedan i fredags... Usch! Hatar att vara sjuk! Har även varit hemma idag men börjar känns mig bättre och hoppas kunna gå till skolan imorgon. Detta är verkligen sämsta veckan att vara sjuk. Har redan missat en krönike-uppsats i skolan och imorgon är det öppethus på gymnasiet som jag verkligen behöver gå på, på onsdag ska jag repa i kyrkan till konsert om några veckor och på fredag till lördag är det Big slam helg som står på schemat. Har två prov nästa vecka och ett till veckan efter de + att projektet ska in om två veckor också... Lite jobbigt! Hoppas även kunna komma igång med träningen snart igen. Men med turen på min sida går jag till skolan imorgon igen vilket vore extremt lättande!
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen sova. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback