Frusen, skakar, snart sjuk?

Sitter nere i stan och väntar på bussen hem... Orkade inte gå eftersom jag är iskall och frusen... Varit och sjungt i kyrkan idag;) gick riktigt bra trotts att jag inte är helt bra i halsen... På väg att bli sjuk? Hoppas inte det. Är så mycket saker pågång så jag minns inte ens allt^^ gick till ishallen is ösregnet och blev super blöt och kall... Hoppas på att min dator klarade sig eftersom den låg i väskan^^ nu ska jag hem och plugga som en nörd till judendom provet vi har imorgon... Kan verkligen inget alls!! :/ får väll se hur det går.. Ikväll åker jag ner och träffar Josefin, Julia, Joakim, Johan, Daniel och säker en massa till och spelar innebandy! Yeah! Saknar dom sååå HÄÄR mycket!! Nu hoppas jag art bussen kommer snart så jag slipper frysa mer. kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback