Sun


Ligger ute i solen och gottar med :D hihi sånt har jag tid med x) typ ;)
Haft en toppen dag hitills vaknade halv 8 och Karolin kom hit. Vi gjorde amerikansa pankakor och så. Satt ute i solen och myste <3 fick även lite renskrivet i projektet :) härligt :) vid 10 satte vi oss på cyklarna och iväg på orientering. Rundan vi skulle springa va 4 km och vi tänkte med tar vi på 20 minuter härligt :) men vi spran 8 km och va ute i en timma. fråga inte varför men vi missade en kontoll och sprand runt 4km och letade.. Vi kan vi :D När vi kom hem gick vi till min gamla skola och hälsade på där! ååh va jag saknar det.. Gick hem och satte mig i solen. aah i solen! inte ofta jag hinner det men tog med mig plugegt ut och sitter nu är och steker! såå skönt!
Ska på match i eftermiddag och hoppas solen går ner lite innan det för annrs kommer jag svimma på planen -.- hehe :) kommer nog inte hem för än vid 21 och då ska jag fixa det sista med projektet som ska lämnas in senast fredag. hoppas verkligen jag hinner...
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback