Sängen

Ligger i sängen och ska sova snart, härligt! Har varit en rätt bra dag förutom att vi fick oss en oförberedd spanska uppsatts men tror det gick ganska bra:) slutade 5 i 2. Sa Hejdå till mina fina vänner som åker till Tyskland resten av veckan:( kommer sakna dem <3 kom hem och myste framför tv i en halv timma för första gången denna veckan:) härligt! Sen kl 15 dök jag ner i mitt projekt och kom inte upp för ens vid 21, med en mat paus i va 30 minuter! Har fått såå mycket gjort och det känns fett bra:) gick upp på övervåningen och unnade mig ett bubbelbad med hårinpackning och ansiktsmask:D hade nog lite för varmt vatten, för lite kallt dricksvatten och för lite sömn i bakfickan så fick jätte ont i huvudet och blev rätt snurrig efter ett tag^^
Imorgon kommer en av mina favorit vänner och äter frukost med mig och pluggar innan vi cyklar iväg för att orientera i en timma och sen slutar vi. Och titta vädret <3<3 Men mer om det imorgon:)
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback