no lifer..


Wopps.. hehe glömt bloggen idag. har haft en toppen dag iallafall :) åkte till kyrkan och så. snackade lite med fina vänner om överrakskningen som bara blir bättre och bättre!! :D Kom hem och åt god mat :) sätte mig lite med min musik och planerade mer på överraskning! och när jag väl kikade ut gemon mitt fönster isnåg jag att det va helt klarblå himmel :D happy face!! 15 grader också. så letade upp ett par shorts och insåg då att jag inte har några som passar!! :O så fick dra på mig ett par fotbolls shorts ;) hehe vad gör man inte för att sola :) gick ut och la mig i solen en stund men blev inte så länge eftersom det blåste en hel del..
Gick in och bakade men lilla syster hihi :) sen gick jag och kollad på min lillebrors match där även Josefin , Linnéa och Frida dömde :) blev skjutsad hem på en cykel med luft tomma däck -.- hihi super roligt :D fina vänner jag har <3 Har precis ätit hamburgare och ska lyssna lite på musik och fortsätta planera, hihi. har inget liv när jag bara lyssnar på musik, planerar, pluggar och tränar hela dagarna^^ no lifer -.-
 -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback