Morsdag

Haft en bra dag hittills :) pappa väckte mig vid 8 och vi gick upp och sjöng för mamma och sen ut på baksidan för gofrukost:) gick och la mig en stund till och sov till halv 10 :) trött efter gårkvällens närvösitet:) men Loreen van ganska överlägset och det är hon värld för hon är sjukt grym!! :D åkte till kyrkan vid 11 och så :) åt mig tjock på Goa bakelser;) hehe sen hem och la mig i solen och där befinner jag mig nu också:) såå härligt:) ikväll kommer några vänner hit för att grilla och bada:) underbart!!
-Julia



Kommentarer
saga

säg till när du följer min blogg, och har länkat den så gör jag detsamma med din!

2012-05-27 @ 19:37:51
URL: http://sagacornelliapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback