Lördags fika #2

Va och handlade lite förut :) fick med mig ett par ljusa jeans och konfirmations skor:) visar bo jeansen senare men skorna håller jag hemliga tills 3/6 då det är dax:) tog även en mysig fika på stan ;) nu har jag pluggat i typ 2 timmar :) jätte skönt att få gjort en hel del:) bu sitter jag och försöker få i min världens största choklad boll som jag bakade igår:)
Juste.. Gårdags eftermiddagen blev inte alls sim jag planerade men toppen ändå:) Emelie och vår vän Mathilda kol hit!! Vi bakade, åt glass och dunkade gamla låtar :D
(chokladbollen ser jätte liten ut på bilen men har ätit 2/3 xD)
-Julia



Kommentarer
TJEJ PÅ 14 ÅR

Gott med chokladbollar! :)

2012-05-07 @ 16:53:38
URL: http://gabriellaita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback