Godnatt

Tänkte bara logga in och säga godnatt, (fast mest för att jag nu har gjort 5 inlägg idag) ;) se haft en toppen bra kväll med hur Goa människor som helst!! Älskar er till 1000!!<3 fikade och repade drama innan mitt kaos bröt ut-.- glömde skorna hemma och ingen annan familjemedlem befann sig varken hemma eller nära en telefon, suck! Men sim tur är jag min underbara Anton som tog med mig i bild och körde hem mig så jag kunde hämta dem:) Du är grym Anton!! <3 kom tillbaka i all stess och kaoset fortsatte, fotografen trodde vi skulle vara i en park en bit bort. Så han va tvungen att åka och byta objectiv, så vi blev en halvtimma försenade-.- aja tillslut var de där korten tagna och vi kunde lugna ner oss lite med pizza:) myyys! Sen fortsatte vi med repandet och åkte hem vid 22:00 låång kväll:) men den har varit hur bra som helst!! <3 ni är grymma!!:D nu ska jag sova och ladda upp för veckans sista skoldag. Taggar men lär va ganska trött^^ får nytt internett imorgon också! GLAD TJEJ!!! :D
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback