Galet mysig kväll

Har haft en av årets mysigaste kvällar! Cyklade ner med mina fina tjejer Josefin och Julia vid 19:00 där fina vännerna Anton, Stina och Micha var:) satt och parade om allt mellan himmel och jord och beslöt oss för att gå och köra glass!! Så gick med solen i ansiktet ner till ICA. Stod där en bra stund innan vi bestämde oss för att köpa på B&J sn gick vi vidare till vattnet och satt och kollade på solnedgången. Hur mysigt:D vandrade vidare tillbaka till kyrkan igen och pratade en massa, spelade spel, åt kakor och kollade på videoklipp:D och som om det inte vore nog så blev det en hel del skratt på det!' :D bästa ni <3 cyklade hem tillsammans med alla utom Anton. Träffade en igelkott och tog kort på underbar himmel! :D kom hem för ca en halvtimma sen och nu ska jag sova:) imorgon åker jag först och handlar lite saker och sen på min fina väns konfirmation:D ska bli såå roligt:D
-Julia



Kommentarer
Isabellasphotographing

det vore super gulligt om du skulle vilja rösta på mig i Olivias fototävling! Min är bild nr 1.

Alla som röstar varje dag blir länkade i bloggen på söndag! tack på förhand sötis :)

http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html#comment

2012-05-25 @ 23:43:40
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
saga

gud vad snygg blogg du har!

skulle du vilja ha länkbyte & följa varandra på bloglovin?

2012-05-26 @ 09:11:39
URL: http://sagacornelliapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback