Drive girl

Nu förstår inte hur mycket jag har att göra dessa dagar.. Men jag gör mitt yttersta för att hinna med allt!:) är som sagt en drivande flicka.. Tur är väll det;)
Dansen gick super bra:) lärde ut en av danserna som är den viktigaste också så blir nog rätt bra:) nu letar vi nästa rep tillfälle;) ligger i sängen och ska läsa lite.. Har bara 70 sidor kvar nu, ska sluka dem minst på denna veckan. Helst innan fredag, men jag orkar aldrig läsa så långa stunder-.-
Hör av mig imorgon när jag btw ska springa till skolan, hehe vet inte riktigt vart den iden har kommit ifrån men ska man hinna med träning också får man använda sig av alla små hål man har i sitt shema;)
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback