blommande blommor


Gick inte så där jätte bra på matchen. Så förlorade med 3-1.. aja man måste förlora också ;) hehe
Har gjort iordning det sista i projektet nu så ska bara kopiera, klippa och klistra imorgon :D såå härligt :)
kommer nog klara av detta projektet också. och mer posetivt är att vi bara har 4 projekt kvar :D sjukt fort går det!! upptäckte också att jag konfimerar mig och blir ett år äldre nästa söndag. Trodde det va minst en vecka till kvar så fick lite panik mitt uppe i allt ^^ typiskt mig.
Sitter iallafall och äter ett äpple nu och lyssnar på musik och ska snart krya ner i sängen <3 Brände mig helt sjukt mycket förut så är helt knallröd på bröstet, ansiktet, axlarna och smalbena! såå fult!!
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback