bad bad bad day


Har haft världens sämsta dag! Den som lykas slå den får säga till.
Började med att Karolin kom till mig 07:35 så¨jag låg och sov.. suck, inte bra Julia. tur att jag hade pakat alla saker kvällen innan. Sprang till skolan idag. så efter att ha varit vaken i 10 minuter va löparskorna på och jag var ute ;) hehe gick bra att springa iallafall. hade dans första lektionen. gick ganska bra. Har föreställning imorgon :) hihi
När jag skulle gå upp till skolan insåg jag att min cykel, som jag lämnade där igår, va stulen!! Waaaaahh!! det är andra cykeln på 1 år som blir stulen på exat samma plats!! waah bli såå sjukt sur!!!
Sen ´har jag bara gott och deppat över detta hela dagen. Tur att jag har mina fina vänner som föröker liva upp mig. annars hade jag inte klarat av dagen. Det regnar jätte mycket hem och jag hade inget busskort med mig.. så fick köpa en sms-biljett så nu har jag knapt några pengar kvar på min telefon.. snart pank och allt -.-
Kom hem och unnade mig lite go saker :) hihi Nu sitter jag och lyssnar på musik. föröker även med lite dans steg med går tyvär inte så bra..
Ska äta något nyttigare också för har täning sen. får se hur det går eftersom jag har helt sjukt galet ont i mitt ben.. :( allt på en gång och nu när jag har som mest saker att göra..
Sluta sura nu och lev livet. hör av mig ikväll om jag hinner :)
-Julia


Kommentarer
Vera

Hej, fin blogg du har! Jag har frågestund på min blogg! Ställ gärna en eller flera frågor, jag kommer att skriva en kommentar till dig när frågestunden är avslutad, ha en bra dag!

http://veraas.blogg.se/2012/may/fragestund-1.html

2012-05-09 @ 16:28:00
URL: http://veraas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback