Jag kan lyckas jag med


Fick 2 minuter över och tänkte bara medela er att jag har så otroligt mycket saker att göra denna veckan så kommer inte prioriterar bloggen först. Men ska se till att Emelie gör det.
Har massa blider sen helgen som ska redigeras och mailas innan Onsdag, ett projekt som ska in på fredag och jag har en hel del kvar att göra, träningar, gästbloggning på min fina vänns blogg och på allt detta är jag påväg att bli sjuk. Hade varit ganska härligt att bara sjunka in i en dvala men det skulle aldrig funka! så det är bara att kämpa på även fast jag nog har lite feber och är jätte förkyld. Suck. säger samma som Emelie "Hur lyckas jag?"
Nu drar jag till skolan så hörs vi till helgen eller om jag får någon minut över nångång...

-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback