Fullt upp

Tur att Julia sitter fastspikad vid datorn idag! För själv ska jag inte vara hemma ;) Ska alldeles strax sticka till en kompis och göra något kul. Kanske sticker utt näsan och fotar lite om vi lyckas komma upp från sofforna! x)
På kvällen ska jag hem till en annan kompis och äta mat och bara ha det bra. Se på melodifestivalen tillsammans är inplanerat. Kameran åker med dit och jag kanske tar upp den och knäpper något foto? Beror på om jag har medgörliga kompisar eller inte. Fast batterit kan ha tagit slut också efter hela dagen! ;)

Så ha en bra dag allihopa så ska jag dra iväg nu. Såg på kameran att jag hade bilder från att jag fotat förra helgen. Glömt bort dem, men ska väl lägga upp dem när jag får tid.



Liten enkel bild ifrån sommaren! :)

-Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback