duktig tjej

Hej!
Haft en rätt bra da idag för utom min huvudvärk som snart tar kål på mig, men jag kämpar på.
Hade en håltimma idag innan lunchen så jag och tre kompisar kom på att om vi har sista lektionen nu så kommer vi kunna sluta mycket tidigare. Så vi hade egnelskalektionen då och lutade 13:55 såå härligt. Cyklade hem och duktiga jag har nu städat hela under våningen. Det är så att jag och min kompis har kommit på att vi vill till New York. Så dealen med våra mammor är att vi ska städa (damsuga, torka golvet och plocka undan) varje vecka ända tills v i åker dit och det är det värt. Tänk bara... shopping, musikaler, frihetsgudinnan och massa roliga saker att ta kort på! Vi är sjukt taggade!
Men nu ska jag dra mig ner mot musikskolan för att ha kör och sen åter hem igen. är ensam med mamma och lilla syster idag eftersom pappa och bröderna är och kollar på hockey match gbg. (hockeyfreek...) x)
Hoppas Emelie får till sitt virus skydd för kommer inte ha så mycket tid till bloggen och framförallt inte att ta nya kort så ni kommer få leva med snökört tills nästa vecka..

-Julia


Kommentarer
SANDRAFOTAR

allt bra? :)

2012-03-06 @ 20:40:03
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback