VARNING för usel humor... ;D

Hola amigas!! :D hehe (spanska)

Är alldeles speedad... eeh inte bra på söndag kväll...
Kom hem från matchen för en stund sen. förlorade tyvär med 4-3 emn vi va grymma. Gjorde en assist också ;) hehe (för er som inte förstår så är det när man passar till den som gör mål) hahah!:D
HAr nyss ätit varma mackor och planerat lite inför de två nästa veckorna.. puuh har mer uppbokat dessa veckor än vad jag brukar ha en vecka då vi inte går på sommarlov osv... ^^ mit liv asså.. ;) LML! (love my life) hihi ;)
Annars under dagen har jag inte gjort N-Å-N-T-I-N-G...! har bara legat helt död i min säng, +bakat en kaka;) hehe okej lite då... Eftersom jag sov 11 timmar inatt är mitt huvud lite omställt mot vad de brukar så klockan är typ 16 kanske.. eeh får ta en kofot och slå i huvudet eller något så jag somnar. ^^ Som ni kanske märker är inte min humor så där jättebra, men lev med det så hörs vi imorgon.
-Julia


Kommentarer
LINN AHLBORG

Hej fin blogg, vad har du gjort i helgen?

Kram.

2012-06-10 @ 22:46:30
URL: http://linnahlborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback