PARTY!!


Julia bjuder! :D
Drar iväg på skolavslutnigns fest snart! :D schools out in the town :D Har städat och sen drog jag till gymmet och körde stenhårt i en och hen halv timma! :D såå härligt förutom att benhinnorna protesterar. But, how cares!!
Åkte hem och började göra mig iordning inför kvällen. Josefin kom även hit och har hållt mig sällskap :D har klippt sönder ett par jeans till shorts också :D hihi
hon ska snart hem och fixa till sig medans jag äter lite mat och kör vi!! Vi rullar!! :D
blir nog ingen mer uppdatering innan jag går men ska försöka slänga in något inatt när jag kommer hem om jag orkar :) eftersom blogg.se appen inte vill vara vän med mig nu igen så blir det inget mobilbloggande om jag inte kan låna någon annans telefon. :D hihi, Kram
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback