Kass uppdatering...



JAG VET!!! men har verkligen inte haft tid. Vid halv 8 åkte jag ner till jobbet och tränade 99:or till kl 15:00. Super roligt! 15:40 låste jag upp kyrkan. käkade lite och började plocka i ordning innan mina fina vänner började droppa in en efter en. Han köra igenom allt två gånger och det märks att vi börjar kunna det nu! :D Kom hem kl 8 och sen dess har jag duschat, ätit mat, laddat upp foton sen helgen och fixat med lite saker till. men nu har jag 2 minuter över och tar mig en titt här. Eftersom blogg.se appen är urfunktion, för alla har jag förstått, så kan jag inte blogga utan en dator. Men nu ska jag öva på en låt och plocka i ordning för imorgon och sen sova eftersom jag måste gå upp hlav 7 idag också... Godnatt! -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback