Hemma

Vaknade för en stund sen, har ätit frukost och sitter och ugglar vid datorn. Idag och även igår sitter jag och kollar på youtube efter bra grejer. Den här låten hittade jag dock på en annan blogg och tyckte den var så bra att den förtjänade en plats här också!

Sedan så vill jag veta vad det är ni undrar jag har gjort med designen. För skriv en kommentar här under så gör jag ett inlägg senare med önskemål om det blir några. För det har kommit frågor om jag har fixat headern och sådant. Har få svarat tillbaka i en kommentar på deras blogg, men kan tänka göra ett inlägg här om ni är tydliga med vad det är ni undrar. Här kommer i alla fall låten. Lyssna och njut och sätt igång att nörda den sedan! :D



Kommentarer
Adriana {ACphoto.blogg.se}

sv: haha just de x) denna låten menaru? christina grimmie är sjukt grym iaf! :D

2012-02-02 @ 16:51:44
URL: http://acphoto.blogg.se/
Tuva

Sv: Haha Va coolt, haha visste typ inte hur känd ;) Tycker dom ä så söta o skitbra! xD

2012-02-02 @ 21:46:08
URL: http://ifucare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback