musikdag

märkte att det blev en massa musiktips idag. men har inte haft något att göra över huvutaget idag så hamnar som vanligt framför spotify och youtube så då får ni liva med massa musik från min sida. har iallafall varit bra uppdaterings nivå :D haha!! som ni läste för två rader sedan så har jag inte gjort något idag, och har därför inget att berätta... TRÅÅKIGT!!!
mår iaf bätte och ska försöka träna lite imorgon innan sista jobbkvällen! :D tjoohoo!! måste även försöka komma upp i tid vilket jag inte lyckats med de tre senaste dagarna då jag har försökt ^^ thats mee! ;)
-kanske vore härligt med ett varmt bad ikväll och läsa en bra bok?!
-men orkar jag verkligen fixa i ordning det?
-...njaaa
-men det vore väääldigt härligt!
-jag gör det!
Så låter det när jag sitter och pratar med mig själv. så som ni precis läste drar jag mig upp mot ett varmt bubbelbad och en bra bok :D hör kanske av mig ikväll igen kram -Julia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback