en stor blå pippi

godmorgon! är fortfarande lite sjuk. tjock i halsen och ont i kroppen. ingen bra kombo :/ så kommer gå omkring med mjukisbyxor tjock tröja och raggsockar idag. inte roligt när solen skiner ute. kanske tar en promenad för att få lite frisk luft men annars ska jag hålla mig inne. ska även försöka fixa min telefon med pappa idag genom att skruva sönder den och byta "hemknappen" med min mammas gamla iPhone 3. om det inte funkar så blir det att beställa en iPhone 4 to mee! :D lycklig ändå! :D kommer förhoppninsvis uppdatera mycket idag eftersom jag kommer spendera många minuter framför datorn osv ;) hihi! men nu ska jag borsta tänderna osv så jag vaknar till liv. kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback