Elsas hemlighet

nu har jag kollat klart på os och ska krypa ner i sängen. har sett till så jag inte har någon feber och har under dagen druckit minst 2 liter te! så hoppas på det bästa imorgon! har också planerat en grym torsdag med mina fina vänner Josefin, Julia och Anna! :D kommer bli så galet mega bra!! :D :D <3
Nu ska jag lägga mig och läsa min ny införskaffade bok "Elsas hemlighet" har läst de andra två under sommare och de har varit riktigt bra! rekomenderar den verkligen till tonårtokiga tjejer i 13-17 års åldern. ganska lätt att läsa, utan massa knepiga ord, inspererande osvosv..! :D hoppas ni har haft en fin lördag och tar hand om er! kram -Julia
man märker att jag är på mycket bättre humör nu ;) hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback