börjar bli lite bättre

...japp. känner mig lite bättre, men fortfarande inte 100% så blir ingen match flr mig imorgon :( va såå taggad på att vara med! aja, åker och hejjar på iaf!
har varit på karlsro och så. satt mest och drack te för mig själv + massa gott fika! :D gick även hem där ifrån för att få lite frisk luft. när jag kom hem hade pappa fixat pizza s¨å har precis ätit och kollar på os. hihi! imorgon åker jag först till kyrkan om jag inte är sämre än vad jag är idag, vilket jag förhoppningsvis är och sen vidare till matchen. sen blir det även att transportera sig till Telia och köpa en ny telefon! både glad och mindre glad. men kommer bli super bra iaf! :D hihi nu ska jag fortsätta kolla på os! kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback