När regnet faller ner

Regnet faller ner och jag har sprungit runt på fotbollsplanen och fryst örona av mig...
Kollat på "Jag skanar dig" med mina brudar! hemsk film de där! men rekomenderar den till er alla!
Ska ta och gå in i duschen och tina upp mig och sen äta lite mat.
Imorgon borjar fotbollsakademin, spelar då fotboll mellan 09:00 - 15:30 tisdag, onsdag och torsdag! shit kommer vara helt död på fredag när jag ska till göteborg men fotbollslager :D men vad gör man inte för fotboll?!

-Julia

FRÅGA TILL ER!!!!
Vad tycker ni om frågestund??



Kommentarer
hannakrivdic'

hejsan, allt bra? :)

ni har en riktigt fin blogg tjejer, kolla gärna min!

2012-04-09 @ 22:50:10
URL: http://hannakrivdic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback