Här var det inte mycket till liv...

Ingen uppdatering med har inte så mycket att skriva om...:)
Har varit på PRAO:) kul;)
Fick en fråga om vart jag praoa. -jag praoar på b.young. Det är en klädkedja som inte är jätte känd men har verkligen jätte fina kläder;) tycker ni ska ta och kolla upp vad det är:)
Var ute och sprang imorse;) sååå härligt:) verkligen att rekommendera:)
Vet att det låter hel galet men. Jag kör taktiken...
... Gå upp 2 timmar innan jag måste åka, springa en halv timma och den har man drygt 1 timma att duscha, äta frukost och göra sig i ordning:) och att gå upp kl 6 när man börjar tjugo över 8 är inga problem:)
Nu ska jag ta och sova... Imorgon ska jag ta tag i mina läxor innan praon och på eftermiddagen är det Konfa och ska försöka klämma in ett pass på gymmet där imellan:) hehe^^
-Julia



Kommentarer
Sarah - Adopterad ifrån Senegal

fin blogg & fina bilder :)

2012-04-19 @ 20:39:11
URL: http://sarahsanyang.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback