Frukost på musikens toner

Godmorgon alla glada (och minde glada)
Sitter och äter lite frukost och dunkar hög musik! Själv börjar jag inte för än 10 idag så tagit det lungt på morgonen. Har bara 4 dagar kvar i skolan sen är det loov!! såå härlig! och efter loveet har jag PRAO i 2 veckor, så kommer bli chill! (hehe)

tror jag har visat er bilden innan men jag vill ha sommar <3
Såg att Emelie insåg att hon också hade en blogg att sköta. fast det var lite jag som sa åt henne att göra det ;)
I går kväll var jag och spelade innebandy men massa kompisar. Grymma är ni <3
vred tyvär till knät i slutet och kunde knappt gå men de gick bra. Spelade sista minuterna i stor plåga, men vad gör man inte för att ha kul :) hehe, sån är jag :)
Nu ska jag gå och borsta mina små gaddar och fixa de sista innan jag åker :)
-Julia


Kommentarer
johanna & moa

http://mmoajohanna.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

Va med i veckans blogg, det kan vara DU som vinner!

2012-04-02 @ 21:41:12
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/
Ida Skoglar

Sv; åh, tack så otroligt mycket :) du är nog den första som faktiskt ger mig kritik AND I LOVE IT kanske låter konstigt men vill ju ha tips och idér för att utvecklas. Hehhe jag vet att "le" inte stavas "leé" och jag vet inte varför jag fortsätter att stava så för har vetat i typ 1 år att det inte stavas så och ändå fortsätter jag ibland.



Stavfel blir det ofta i noveller, jag blir oftast klar med mina kapitel 22:00 som du vet och mina föräldrar vill att jag stänger av datorn då (låter lite töntigt kanske) men det hör ihop med någon j*vla sak att man ska stäng av datorn typ 1 timme innan man ska sova (dock somnar inte jag 11, utan senare men SKIT SAMMA) det jag ville säga är det att då hinner jag inte rätta stavfel men jag försöker att läsa igenom och ändra stavfel ;) och ska försöka att variera mig lite också :P tack så otroligt mycket, hoppas du orkar läsa detta :PPPP

2012-04-04 @ 07:19:07
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback