Ett stort leende



Som ni kanske har läst att Emelie är sjuk (igen) -.-
Sista dagen i skolan på jätte länge bestod av två prov, älskar mina lärare! Kändes endå som att de gick rätt bra på båda. Har spenderat min kväll i kyrkan. det var skärtorsdags gudstjänst och jag och tre brudar till sjöng en massa. Promenerade hem med min underbara vänn, går inte och har roligare med henne!! lovar er att det inte kan gå en minut utan att vi skrattar <3 Kom hem för en halvtimma sedan och precis nu när jag gick in i mitt rum såg jag vad som låg på mitt skrivbord! en ny IKON tidning!! åååh älskar den tidningen <3
Så vet vad jag ska göra ikväll, hihi.
Imorgon ska jag sjunga igen i kyrkan (långfredag) + att jag får finbesök av kusiner som kommer hit och hälsar på :) älskar mina små pluttar ;) SSka sjunga i kyrkan på söndag igen :) hehe mycket nu.
tisdag till torsdag är jag uttagen till fotbollsakademin i min förening. Så ska träna fotboll från kl 9-16!! ååh sååå roligt!! Får se hur den uppdaterigen blir men lovar att uppdatera så fort jag får tid ;)
Nu ska jag dyka ner i min tidning och sen sova.
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback