brownhair

   
Har inte tagit så mycket nya bilder så blir lite från we heart it :)
Har tagit det ganska lugnt idag :) Åkte till kyrkan vid 11, det var några från kongo som spelade och sjöng ;) riktigt duktiga :) När jag kom hem hade min mamma anlänt från en vecka i sydafrika :) har saknat henne <3 Vi ät jätte god mat och sen tog jag en promenad men mamma, pappa och lillasyster :) en timma gick vi, härligt :) När jag kom hem blev jag så otroligt sugen på krusbärs kaka så stälde mig och bakade men min lillebror :) riktigt god blev den, mmmm! x)
Sen åkte jag och mina tjejer ner till stan och spelade innebandy och volleyboll med fina boys :D härligt att få springa lite :) Har precis duschat och inser att jag inte alls är trött och klockan är snart 11... -.- ska jobba imorgon och tänkte springa innan :) hehe får sse hur det går :P Ska ta och snacka lite med en fin vän till mig och sen läsa och sova :) hoppas ni har haft en bra helg! hörs nästa vecka! :D

-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback