varning för tråkigt inlägg

varit i skolan idag. har inte så mycket att säga mer än att jag är så sjukt sur på att jag skadar mig hela tiden. på idrotten idag byggde vi olika pyramider men fick jätte ont i svanken (typ mitt på ryggern) så fick inte vara med och bygga de störtsa tornet... :( kom hem vid halv 4 och har bara taig det lung framför tvn. :) länge sedan jag satt där sist-.- haha!! ska sätta mig med lite plugg och sen vid 19 blir det a-lagsträning ;) hoppas alla kroppsdelar sitter där dom ska sitta. ^^ ska även boka en tid hon sportskadekliniken och kolla upp mit knä igen, börjar tröttna på att ha ont! hoppas ni har haft en bra dag och fortsätter med det. kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback