two reasons

Har varit i kyrkan på förmiddagen. träffade fina vännerna Anton, Micha och Stina! <3 mår alltid lika bra bara av att se om! <3 kom hem vid halv 2 och sen dess har jag legat helt utslagen på golvet och lyssnat på musik. glömde lunch.. haha aja.. sitter och väntar på att Karolin ska konma så ska vi försöka trycka i oss lite om Strindberg och Lagerlöf! haha! lycka till, och vi som har prov imorgon :/ ^^ brukar sluta med dårligt betyg i svenska... x)
Vid 6 ska jag vara ner i stan för möte om lite olika saker. hoppas på det bästa!! :D och efter det åker jag och träffar alla saknade vänner igen!! är verkligen kompiskär. kanaldrig få nog av alla mina underbara vänner!
Har pratat med han jag ska praoa hos om två veckor och lovar att det är svårt att hitta bättre prao plats!! kommer bli sjå sjukt galet otriligt underbart roligt!!! ni fattar inte!! :D :D :O!!!! känns verkligen som livet håller på att gå uppåt igen nu efter en "liten" svacka... hoppas på mer!!! :D hör av mig senare! kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback