måndag

mitt internet har inte varit på min sida idag och har som vanligt inte varit hemma något idag!
kan sammanfatta dagen som seg, tråkig, intressant, lärorik, förvirrande, jobbig, glädje, iritation och en hel del andra kännslor, tar inte upp allt, för jag orkar inte skriva. va och tränade förut. REDIGT segt eftersom jag knappt orkar lyffta mina fötter... har även fixat klipp tid tills imorgon! UNDERBART! har pluggat lite nu vilket gått rätt bra även fast jag gärna velat fått gjort en del spanska men hinner/orkar dock inte... får ta tag i det imorgon! ;)
Passar även på att grattulera min galna, underbara, roliga och snygga vän Anton som fyller år idag!! hihi!! GRATTIS!

mina góa!! :D <3
Nu ska jag ta och döda en äklig fluga som surrar om kring i mitt rum och sen sova. hoppas på bättre uppdatering imorgon! kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback