Love HARD work

Har haft lika mycket att gör idag!
Va och klippte av mitt hår på morgonen. Rätt glad att det inte blev så kort som det brukar. Åkte till skolan i regn :( haft en jätte roligt dag men mina fina vänner! Kärlek till er! Hade möte med Syven idag och fick ut lite saker i alla fall + lite kontakter jag ska prata vidare med. Så det kommer nog bli bra. Har även ringt lite samtal om PRAO plats vilket jag inte fixat än menmen.. Löser sig på något sätt;) nu sitter jag i min säg och ska göra klart det sista i projektet! Vilket känns mera bra eftersom det är en och en halv vecka kvar till inlämning! Imorgon har vi även studiedag vilket betyder att jag kommer sitta bänkad med läxor. Men ska bli härligt att få gjort allt nu! Har som sagt en hel del prov som väntar... :/ mindre roligt... Aja. Aka fortsätta plugga så har jag nog av mig senare. Kram -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback