iPhone 4/instagram bilder

standard @ donken! :D
Har haft en super bra dag! väldigt härligt att bara komma bort från vardagen och slippa alla läxor. Kom hem från stan vid halv 5 så blev verkligen en HEL dag där! va hemma ca en timma och sen åkte jag och resten av familjen till min fina vänn Lisa och hennes familj där även en hel del andra va! Blev räkor och en otroligt massa USA planerande!! förstår inte att det är 1 månad och 7 timmar kvar :O så sjukt taggad att jag inte kan sitta stilla!kom hem vid halv 12 och sen dess har jag suttit här och försökt trycka in lite kunskap om Selma Laferlöf och Agust stringberg vilket inte går sådär jätte bra. (Lyckas inte hålla min undan läxorna en dag!)
Imorgon har jag fullt upp! ska till kyrkan, möte, plugga och tänkte hinna med att träffa lite vänner på kvällen också. som sagt fullt upp al the time!! ska nog ta och dejta kudden lite tillsammans med min bok ELSAS hemlighet!! tippsarverkligen alla tonårs tjejer om ELSA serigen!! :D super bra och inspererande! hoppas ni har haft en toppen lördag för det har jag!! :D kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback