I can't live without you!

Helg! Ååh vad jag väntat!! Lång tråkig skoldag idag med världens värsta lunch :( fattar inte att det kan vara lagligt att ens servera något sånt!! Gick in sill stan och åk korv och pommes med Emelie och Karolin! Har även skrivit prov i 2 timmar idag.. Usch va ont jag hade i handen efter! Nu ska jag packa det sista innan jag och massa annat underbart folk åker iväg över helgen!! Såå underbart kommer det bli! Massa vänner, skratt, lekar för hoppnings vis bad, sena kvällar och självklart Jesus!! :D <3 kommer blir så otroligt mega bra!!
Kommer dock inte ha tillgång till något internett så uppdateringen kommer bli låg om jag inte lyckas fixa någon innan jag åker:) kanske Emelie dyker upp också! Hihi! Hoppas nu får en toppen vecka för det ska jag ha! Kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback