vart ska jag börja...?

Min helg har inte alls varit bra! USCH FY OCH BLÄÄ!! har börjat bli förkyld också! nää usch orkar inte mer...
Vet inte varför jag skiver detta inlägget men har inget annat att komma med...
Åkte som ni redan vet upp till Hällefors i fredags (förlåt om du skulle råka bo där men jag tyckte tycärr inte om det) bodde på en Herrgård som för övrigt va väldigt fin. (skulle gärna vilja ha ett sånt hus fast någon annan stans) Tog mig en liten promenix till ICA och köppte massa gott ;) hehe! kollade lite på min lillebrors match innan jag gick "hem" på lördagen åt vi först riktigt god frukost och sen spelades det några matcher som jag inte minns om jag såg på... hehe! åkte till SM i hundspann! Whaaat!! ahah!! finns sånt??! va rikitgt tråkigt iaf så stannade bara några minuter. Åkte vidare till Grythyttan. ett ungefär lika skort ställe fast mycket mysigare. gick in på ett hotell där vi åt super god mat! mumms! ;) (mina föräldrar har gjort sitt yttersta för att hålla mig på bra humör xD) sen åkte vi "hem" och gjorde iordning oss för att åka på kalas i Västerås för min moster och kusin! va inte så jätte roligt men alltid lika trevligt att träffa släckten även fast det va en hel del annat folk där också. koom hem vid halv 1 där ifrån på söndagen kollade jag på matcherna eftersom vi hade chekat ut från hotellet och kunde inte befinna mig där. de vann första matchen (till min förödelse, heter det så? aja) och gick till finalen som skulle spelas kl 16:00! :O så hade typ 5 timmars dööötid!. åkte till ett ställe och åt mat, inte så jätte gott men... tillbaka till den iskalla ishallen. De vann finalen och fick sig en redig buckla! xD typ 120 cm hög eller något x) så det blev en heldel hockey kort också... -.-
åkte direkt hem efter matchen, åt på donken i Karlstad på vägen hem och va hemma vid halv 10 typ...
Orkar inte skriva mer om helgen nu... men idag har jag iaf varit i skolan vilket va hemskt! såååå häääär trött va jag!
kom precis hem (eller iaf när jag började skriva detta, som har tagit ganska lång tid) om en stund åker jag ner på fotbollsträningen, lär ju somna på planen men...
ska även ladda in bilderna jag tagit i helgen så ni ska få se (lovar att det kanske bara blir en hockeybild)
hör av mig senare. kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback