telling people...

blev kvar i skolan tills kvart över 4 eftersom jag va tvungen och gära ett prov jag missat... gick vll inte så där jätte bra eftersom jag va trött, ont i bena, hungrig och en stilla stående hjärna! fick inte ur mig något... aja! kom hem vid halv 5 och sen dess har jag inte gjort... ingenting!! känns jätte konstigt att inte ha fotbollsträning eller projekt att sätta sig med! ha ifs matte prov imorgon men orkar inte plugga till det. hittills denna terminen har jag nästan inte pluggat nånting inför prov. utan bara kört på det jag lärt mig på lektionerna och osv ;) hehe
inte sett något resultat än but it feels good! ;) haha!! ska nog sätta mig med lite matte och sen sova. lyckades ju försova mig idag... trötttjej.se!! (nääö usch varför skrev jag det?!)
hör kanske av mig sen igen annars imorgon. kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback