Statusuppdaterig

Ser att det va ett av sedan sist men min ork om bloggeri är inte på topp!
Har haft det super bra på min PRAO. Lärt min otroligt mycket sångtekniker, träffat massa ny fina vänner och skrattat otroligt mycket!
Imorgon börjar jag kl 06:00! (Inget mot när jag började 13:00...)
Sista dagen iaf och kommer nog bli super bra! Har även hamnat på lite nya funderingar över gymnasiet som jag kanske förmedlar mig om lite senare. Om 5 dagar befinner jag min i världens underbaraste land! USA!! <3 MY BIG LOVE! <3 kommer bli så otroligt galet mega bra! Men innan det ska jag bränna av en övernattning med en massa otroligt fina vänner, en oktobermarknad nere i staden, packning och lite träning! :D hoppas ni se hand om er så hörs vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback