söndag -tror jag?!

Är det sändag idag? jag var tvungen att tänk... men jo det är det! har ni kommit ihåg att vrida klockan?? annars kommer ni komma för tidigt till alla saker, vilket kan vara rätt bra ibland men eftersom det är så fruktansvärt kallt uta är det inte roligt om man får stå och vänta utanför x)
Dygnade med massa fina vänner fredag till lördag! Jag lyckades hålla mig vaken i 25 timmar och sen med två timmars sömn gick jag rund på marknaden nere i stan en stund innan jag gick hem och sov till klockan två ;) då var det bara att gå upp och åka ner och jobba lite i tre timmar. ganka lugnt ändå :)
när jag kom hem l jag mig och sov en halv timma till innan jag åt go middag med familjen. Slockande inte för än halv 12 i alla fall men sov till 9 (vinter tid, men 10 i huvudet) har precis kommit hem från kyrkan och nu ska jag börja packa! :D iiiiih imorgon kväll är allt i packat i bilen för att sen sova några timmar för att sen på tisdagen kl 04:00 rullar bilen mot göteborg! :D wooohoo!! EN vecka i NEW YORK, dream town, love town, USA!! :D med min fina vän Lisa! :D :D kommer bli såå otrligt bra!! hiihi nu  ska jag sluta tjata och fortsätta göra vettiga saker! kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback